#KÖZÖSSÉGI KAMPÁNY

Közösségi kampány indítás

  • 1.

  • 2.

Kapcsolatfelvétel

Jelentkezz egy valós piaci igényt kielégítő vagy hiánypótló vállalkozási ötlet pár mondatos leírásával és a keresett tőke nagyságának leírásával hello@tokeportal.hu e-mail címen.

Regisztráció

Regisztráció után (ha elfogadtad az Általános Felhasználási Feltételek-et és az Adatkezelési Tájékoztató-t töltsd ki személyes adataidat és a kampány adatait, Küldd be a kampánytervet elbírálásra.
  • 3.

  • 4.

  • 5.

Belső Eljárás

Videopitchen vagy személyes prezentáció során a Tőkeportál értékeli a projektet (scoring). A Tőkeportál jogi és üzleti szempontból validálja* a kampányban elhangzó információkat.
*csak az információk előre meghatározott részét validáljuk!

Kampányindítás

A Tőkeportál értesít a kampányod jóváhagyásáról. Indítsd el a kampányt, mely 45-60 napig fut. Folyamatosan kommunikálj a közösséggel az online fórumunkon és folyamatosan toborozz befektetőket.

A tőkecél elérése után

Ha sikeresen összegyűjtötted a céltőkét, a sikerdíj levonása után a Tőkeportál közreműködik a részvény-keletkeztetésben, a befektetők értékpapírszámláján megjelenik a részvény. A Tőkeportál monitorozza, számon kéri az üzleti terv teljesítését.

#KAMPÁNY

Hogyan indíts kampányt

Ki indíthat kampányt a portálon?

Magánszemélyek és intézmények is jelezhetik kampányindítási szándékukat a Tőkeportál felé. Ha a kampány indításának pillanatában nem rendelkezel zárt-körű részvénytársasággal, sikeres kampány esetén Zrt.-vé kell alakítanod vállalkozásodat, vagy alapítanod egyet, ugyanis ez a részvény-keletkeztetés szempontjából kulcsfontosságú.

Részletek

Kampányindítás előtt

A kampányodat a Tőkeportál szakértői csapata fogja megvizsgálni még az indítás előtt. Ezért mielőtt feltöltenéd az oldalra, előbb érdemes felvenni velünk a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel után egy ügyfélmenedzsert kapsz magad mellé, aki végigvezet a kampány validálási folyamaton és segít megszervezni az első személyes, vagy videókonferenciás találkozót a Tőkeportál csapatával.

Részletek

A Tőkeportál szolgáltatásai

Mentorprogramunk lehetővé teszi, hogy az üzleti dokumentumok elkészítésében segítséget kapjál. Üzletfejlesztési és szakmai kérdésekben is segítünk a legmegfelelőbb mentor kiválasztásában. A sikeres kampány végén részvénytársasági formában működik tovább a vállalkozásod. Mivel ez a vállalkozási forma ritkább, mint a kft vagy a bt, jogi szakértőink is rendelkezésre állnak. Önmagában a társasági forma nem jelent nagyobb terhet…

Részletek

Mekkora összeget gyűjthetsz a Tőkeportálon?

A részvénycélú közösségi finanszírozási kampányokkal jellemzően 30-300 millió forint tőkét lehet gyűjteni. A kampány indítása előtt, az üzleti tervezés szakaszában kell megtervezni, hogy mekkora tőke mellett tudod a vállalkozásodat a leghatékonyabban finanszírozni és növekedési pályára állítani, és ezen tőke ellenében mekkora részesedést adsz az új befektetőknek. A tőke felhasználását az üzleti tervben kell megjelölni. A…

Részletek

Kampány indítása

Ahhoz, hogy a kampányt ténylegesen létre tudd hozni az oldalon, és el tudd indítani, szükség van a profilod validálására. Ezt a profil menüben, személyes okmányaid feltöltésével tudod megtenni. Validálás után jogosulttá válsz a kampány feltöltésére. A kampányod előnézetét, a kampány indítása előtt már megoszthatod partnereiddel, lehetséges befektetőkkel, és tőlük visszajelzéseket gyűjthetsz. Miután beküldted a Tőkeportálon…

Részletek

Tizenkét lépés a sikeres befektetési célú közösségi finanszírozási kampányhoz

Legyen meglévő terméked vagy szolgáltatásod (MVP), amit fejleszteni akarsz, vagy jelentős közönséged és nagyon értsen a csapatod ahhoz, amit meg akartok valósítani. Ha az üzleti modelled B2C, ha ismert vagy a magyar piacon, akkor várhatóan egyszerűbb lesz a dolgod; két hónap felkészüléssel akkor is számolj. De B2B vállalkozások is tudnak sikeresen részvénycélú kampányt indítani. Keress…

Részletek

Milyen vállalkozás / üzleti modell alkalmas közösségi finanszírozásra és milyen esetben lehet ez a legelőnyösebb tőkebevonási forma?

4 jellemzője van a sikeres kampánygazda vállalkozásoknak. Ezeknek nem kell egyszerre fennállniuk, de fel kell készülni ezen szempontoknak való megfelelésre. múltbeli teljesítmény (traction, validation): Ritkán tud teljesen kezdő vállalkozás tőkét gyűjteni. Teljesen kezdő projektet érdemes támogatási vagy előfinanszírozási kampánnyal validálni. Az üzleti modellbe történő befektetés akkor vonzó, ha már látszik, hogy van rá piaci igény,…

Részletek

Hogyan kell felkészülni egy kampányra és az mennyibe kerül?

Bármilyen kampány bármelyik platformon csak gondos előkészület után lehet sikeres. Természetesen nagyban függ a Kampánygazda vállalkozás fejlettségi fokától, esetleg korábbi tapasztalatoktól, de kampányt csak támogatásra/befektetésre előkészített vállalkozás tud indítani, amire fel kell készülni. Az előkészítésben sokat segít a Tőkeportál. A felkészülés inspirációjaként, célszerű hasonló kampányokat keresni a világ számos portálján, címszó-kereséssel gyors eredmény érhető el,…

Részletek